سرآغاز!

2012/03/19

Share On GoogleShare On FacebookShare On Twitter

ای نام تو بهترین سرآغاز، بی نام تو نامه کی کنم باز؟!

خب، خب، خب! بالاخره تلسم رو شکستم! برنامه دقیقا خاصی ندارم برای محتوای این وبلاگ. اما فکر کنم جای باشه واسه مستندسازی کارهای روزمره ای که انجامشون می دم و گاهی با کلی زحمت و تلاش و جستجو انجامشون می دم. نوشتنش واسه اینه که شاید به درد یکی دیگه با همون مشکل بخوره و کارش زودتر راه بیفته. انگلیسی نوشتن خیلی راحت تر از فارسی نوشتنه، مخصوصا اگه در مورد مطالب کامپیوتری باشه که معادل های فارسی خوبی برای بیشتر اصطلاحاتش نداریم و اصولا  این روزا دیگه بلد بودن زبان انگلیسی برای همه یه الزام هست، مخصوصا اگه کسی باشه که با تکنولوژی هم سر و کار داشته باشه. اما خب، این حالت ایده آل قضیه هست. بیشتر دوروبریامون چیزی فراتر از چند کلمه احوالپرسی یا فحش انگلیسی بلد نیستن، که جای بسی افسوس داره.

به هر حال به دلیل این که مطلب و محتوا به زبان انگلیسی خیلی خیلی بیشتر از فارسی هست، سعی می کنم بیشتر مطالب رو به فارسی بنویسم تا شاید کمکی هم باشه به افزایش مطلب فارسی (هرچند به درد نخور!‌:)‌  )

سیستم عاملم در حال حاضر مک او اس اکس ۱۰.۷.۳ هست و احتمالا بیشتر مطالبی که خواهم نوشت مربوط به اون یا اکس کد هست. ممکنه اسم بعضی منوها تو نسخه های بعدی تغییر کنه. فعلا مبتنی بر مک او اس شیر هستیم.

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *